
Dialogi 1-2 2016
UVODNIK
Primož Jesenko
Kako soustvarjati svetovno kulturno krajino?
POGOVOR
Alenka Suhadolnik:
“Vloga diplomata je v resnici zelo filigransko prevajalsko delo.”
RAZPRAVI
Barbara Orel
Eksperimentalne gledališke prakse na Slovenskem: zgodovinski pregled
Aldo Milohnić
Partizanski Molière kot simbolna gesta upora
BRANJE
Jan Cvitkovič
Vsemir
Barbara Korun
Vmes
Tibor Hrs Pandur
Notranje zadeve
Tomislav Marković
Nepotrebne izbrisati
Marko Golja
Vse najboljše za rojstni dan!
Nataša Kovšca
“Krik v času”
Boris Gorupič
Raznolikost v kiparskem izražanju
KULTURNA DIAGNOZA
—RAZSTAVA—
Nataša Kovšca
Moč niti
—BALET IN MODERNI PLES—
Nataša Berce
Baletna umetnost na presečišču
—KULTURNE PRIREDITVE—
Žiga Brdnik
Serija nesporazumov mlade igralke
—KNJIGE—
Matic Majcen
Preračunljiva predstava kot temelj družbe
Nika Švab
Odločilna izkušnja
Matic Majcen
Neumeščene razsežnosti filmske industrije
—FILM—
Nace Zavrl
Fikcija resnice in resnica fikcije: 1001 noč Miguela Gomesa
Matic Majcen
Twin Peaks: avtorstvo in filozofija zla
DNEVNIK
Vilma Štritof
Ibsen migrira na Kitajsko