Logotip Založbe Aristej
Dialogi - aktualna številka

Dialogi 9 2017

UVODNIK

Emica Antončič

Knjige, izgubljene v tranziciji

POGOVOR

Julija Uršič:

“Urednik in tržnik prav lahko vlečeta v različne smeri.”

Razpravi

Simona Škrabec

Zgodovina, mati resnice

Jasna Potočnik Topler in Mojca Strašek Dodig

Refleksija družbenih razmer v književnosti

Prepovedani položaj

Salon uporabnih umetnosti

Jezikovni kot

Emica Antončič

Epidemija predloga skozi

Branje

Kristina Kočan

Poznopoletne prostosti

Tomo Podstenšek

Hedo-hemov!

Tomo Podstenšek

Osvoboditev

Tomo Podstenšek

Anglež in njegov maček

Tomo Podstenšek

Dihaj, dihaj z mano

Radharani Pernarčič

Iz sanjske membrane

Marian Pankowski

Gost

Julian Stryjkowski

Azrilove sanje

Borut Gombač

Medtem ko

Kulturna diagnoza
Filmi

Matic Majcen

Spodleteli dvom

Žiga Brdnik

O superpujskih in “superkapitalizmu”

Nina Cvar

Popkultura kot potencial družbene kritike: Zbeži kot primer novih kritiških strategij

Razstave

Brane Kovič

Piet Mondrian in De Stijl

Brane Kovič

Dialogi z Rodinom

Brane Kovič

Dialogi z Rodinom

Aleksander Bassin

Naj živi živa umetnost

Knjige

Blaž Gselman

Umetnost med pravom in kapitalom

Blaž Gselman

Ime česa je umetniški genij?

Tonja Jelen

Zasidranje v tehtnosti poezije in samega jezika

SCENSKA UMETNOST

Samo Oleami

Občinstvo in nastopajoči kot skupnost v improvizacijskem gledališču

Zala Dobovšek

Tehnoburleska TATOVI PODOB: Paradoks učinkovite reciklaže in nujnost osvobajanja teles

Nataša Berce

Učinkovita rekonstrukcija dveh plesnih predstav

POVZETEK